Uwaga! Zwrot podręczników i innych książek do biblioteki na ul. Wolności Klasy 7 – 8

W związku z pandemią COVID – 19 i koniecznością przestrzegania reżimu sanitarnego, w porozumieniu z dyrektorem szkoły, opracowane zostały zasady                     oraz harmonogram zwrotu podręczników szkolnych i wypożyczonych książek.

 

KLASA

 

DATA GODZINY PRZYJMOWANIA  ZWROTÓW
7A 8 czerwca ( poniedziałek) 12.00 – 16.30
7B 9 czerwca (wtorek) 13.00 – 17.30
8A 19 czerwca (piątek) 9.00 – 13.30
8B 22 czerwca (poniedziałek) 9.00 – 14.00

 

Dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa czytelników i pracowników szkoły          oraz sprawnego przebiegu czynności związanych ze zwrotem książek, prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi wytycznymi i ścisłe ich przestrzeganie. 

  1. Komplet podręczników oraz inne książki z biblioteki szkolnej należy zapakować w foliową torbę i dołączyć podpisaną kartkę (imię, nazwisko, klasa ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna) z wypisanymi numerami inwentarzowymi wszystkich przyniesionych książek (numer inwentarzowy znajduje się na drugiej stronie tytułowej pod pieczątką biblioteki, np.2754/PD).
  2. Przed przyniesieniem podręczników do szkoły, uczeń jest zobowiązany do wcześniejszego usunięcia z nich foliowych okładek, usunięcia zapisanych ołówkiem notatek, zwrócenia uwagi na czystość i estetykę książek – wyprostowanie pogiętych kartek i pozaginanych rogów, sklejenie rozdarć, podklejenie otartych grzbietów książek i rogów okładek.
  3. Podręczniki będą przyjmowane w przedsionku szkoły. W tych samych godzinach uczniowie będą mieli możliwość odebrania swoich rzeczy pozostawionych w szatni. Rzeczy nieodebrane w wyznaczonym terminie będzie można odebrać dopiero po wcześniejszym uzgodnieniu dodatkowego terminu z wicedyrektorem szkoły.
  4. Podczas oddawania książek należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa sanitarnego (zachowanie zalecanego dystansu, maseczka, rękawiczki, własny długopis).
  5. Za zniszczony lub zagubiony podręcznik, rodzic/opiekun prawny jest zobowiązany odkupić nowy egzemplarz lub dokonać wpłaty jego równowartości na konto szkoły.
  6. Po upływie czasu kwarantanny, komisyjnie w obecności dyrektora szkoły, oceniane będą kompletność i stan techniczny zwróconych podręczników. W przypadku stwierdzenia braku lub zniszczenia, rodzic/opiekun prawny zostanie powiadomiony telefonicznie.
  7. Podręczniki pozostawione w klasopracowniach będą przekazane do biblioteki przez nauczycieli.(lk)
Poleć tą stronę znajomym